21 Juni

INLEVEREN trainings- en keepersmaterialen alle teams (en trainingspakken prestatieteams) op maandag 10 juli van 19:00-20:30 uur

INLEVEREN MATERIALEN

Aan het eind van het seizoen worden de materialen ingeleverd en klaargemaakt voor het nieuwe seizoen. Hiervoor is het volgende inlevermoment:

Maandag 10 juli van 19:00 – 20:30 uur


Voor de trainingsmaterialen geldt het volgende:

  •  Je levert je lockersleutels in (indien compleet ontvang je de borg retour).
  • Je zorgt ervoor dat de materialen in de locker staan en geteld zijn. De tellingen geef je door bij de materialencommissie.
  • Zorg ervoor dat de hesjes gewassen zijn en droog in de locker gaan.
Als jij doorgaat met jouw team en je verantwoordelijk blijft voor de locker, kun je dit melden bij de materiaalcommissie. Je geeft dan ook de aantallen door zodat eventueel ontbrekende spullen kunnen worden aangevuld. De borg wordt in dat geval doorgeschoven.In Lisa kun je zien welke materialen op jouw naam en/of team geregistreerd staan!

 

Voor keepersmaterialen geldt het volgende:

Zorg ervoor dat uiterlijk 19 juni de tas met spullen in de keeperslocker staat. Als je doorgaat als keeper worden de materialen gecontroleerd en zo nodig vervangen. Als er bijzonderheden zijn m.b.t. de materialen meld je dit bij de materiaalcommissie.
Als je stopt, kom je langs op het inlevermoment op 10 juli. Ook dan zorg je ervoor dat alle spullen in de keeperslocker staan.

Een aantal mensen heeft nog zaalhockeymaterialen. Op bovengenoemde dagen is het de laatste kans om deze in te leveren. Indien de spullen niet worden ingeleverd, worden de kosten in rekening gebracht.


Voor de trainingspakken van de prestatieteams geldt het volgende:

Kom je langs op het inlevermoment op 10 juli en lever je deze in bij de kledingcommissie.

Zet de datum van 10 juli alvast in je agenda! Mocht je dan niet kunnen, zorg dat iemand anders voor jou de spullen inlevert!

Graag zien wij jullie op 10 juli.

Met sportieve groet,

Agnes en Kitty