Vacatures

Financiële administratie - Debiteurenbeheer

Doel 
Het zorgen voor inning van de contributie van leden. 
Plaats in de vereniging  
De ledenadministratie valt onder verantwoording van het bestuurslid welke belast is met deze portefeuille zoals vermeld in de Bijlage A: “Portefeuille overzicht” en deze is het aanspreekpunt van het bestuur naar de ledenadministratie. 


Functie-inhoud 

  • Het informeren van leden die hun contributie niet (volledig) betaald hebben; 
  • Het ervoor zorgdragen dat leden die hun contributie niet betaald hebben, dit alsnog doen; 
  • Het, in overleg met de penningmeester, treffen van betalingsregelingen met leden over achterstallige contributie; 
  • Het informeren van de penningmeester over oninbare of niet volledig inbare contributie van leden en het mogelijk afhandelen van besluiten door de penningmeester daarover. 
  • Het innen van verzonden facturen aan leden en/of andere instanties. 
  • Het, in overleg met de penningmeester, treffen van betalingsregelingen over achterstallige  betaling van facturen; 

Tijdsbesteding 

  • Gemiddeld 1 uur per week; 
  • Telefonische en mail contacten enkele uren per maand. 
  • Informeel naar eigen invulling tot enkele uren per maand voor informele contacten; 
  • Formeel 1 x jaarvergadering; 

Functie-eisen 

  • Communicatief vaardig, vooral via e-mail; 
  • Service gerichte instelling; 
  • Affiniteit met digitale administratieve vaardigheden; 
  • Nauwkeurig kunnen werken; 
  • Om kunnen gaan met vertrouwelijke informatie; 
  • Het kunnen overleggen van een VOG verklaring; 
  • Kennis genomen te hebben van gedrags- en pestprotocollen. 
  • Conformeren met het beleid en de visie van de vereniging.